כמה עולים שירותי ניקוי בניינים?

ניקיון ואחזקה של מבנים

כעת על הצורך והשירותים השונים בתחום של ניקוי בניינים

הבניינים המשותפים שבהם רובנו חיים הם אמנם בניינים שתוכננו כך שלכל אחד מאתנו יהיה את המרחב הפרטי ביותר שניתן להשיג, אך במקביל מדובר גם בבניינים שבהם האחריות על ניקיון השטחים המשותפים והחיצוניים לדירות היא כמובן משותפת. מאחר ורובנו לא יוצאים לנקות את חדר המדרגות שלנו או את מעלית הבניין שלנו בעצמנו, מרביתנו נבחר בשירותי ניקיון בניינים כשאנחנו רוצים לשמור על ניקיון האזורים שמרכיבים את שגרת היום יום שלנו. במרבית המקרים יהיה מדובר בשירות ניקוי ותחזוקה של בניינים שיגיע לביתנו כפעם-פעמיים בשבוע וידאג לניקיון המבואות, חדרי המדרגות והמעליות. עם זאת, ישנם מקרים קיצוניים יותר של צורך בשירותי ניקיון בניינים חד פעמיים, בגלל תהליך שיפוץ מלכלכך. כיום מדובר באופציה רחבה במיוחד, בשל התרחבות תמ"א 38 לכדי תופעה ארצית של ממש. ואולם, השאלה שכל אחד מאתנו בוודאי שואל היא כמה יעלה לנו התענוג – ואנחנו כאן כדי לעזור.

כמה עולים לנו שירותי ניקיון בניינים, כולל שירותים מקיפים של ניקוי ותחזוקה של בניינים

  • שירותי ניקוי ותחזוקה של בניינים, באופן קבוע, עולים לנו בהתאם לגודל הבניין שלנו ויכולים להגיע במסגרת של מחיר קבוע לחודש או מחיר לשעת עבודה. כשהבניין שלנו נמוך מארבע קומות, ובדרך כלל מדובר גם בבניינים ללא מעלית, המחיר של ניקיון בניינים ילך לפי שעה וינוע בין 80 ל-100 ₪ לשעת עבודה. אם הבניין שלנו הוא חדש יותר, בגובה גבוה יותר ועם מעלית, המחיר ינוע בדרך כלל בין 1,500 ל-2,000 ₪ במחיר קבוע לחודש.
  • ניקוי בניינים חד פעמי הוא משחק אחר, ובמקרים רבים המחיר ילך לפי מ"ר בניקיון, כשעלות מ"ר תנוע בין 7.5 ל-10 ₪. בנוסף, אחרי שיפוץ או תמ"א לעתים קרובות נרצה לנקות את הבית שלנו חיצונית עם התזת חול או קיטור, וזה שירות שיעלה לנו בין 350 ₪ למ"ר (חול) ל-500 ₪ למ"ר (קיטור).

בשביל להיות בטוחים שאנחנו משקיעים את הכסף שלנו בחכמה, כדאי לפנות לשירות מוביל בתחום ניקיון הבניינים

בכל הנוגע לניקוי ותחזוקה של בניינים הדבר החכם ביותר שנוכל לעשות הוא לפנות לשירות ניקיון מקצועי שמתמחה בניקיון בניינים. כך נוכל להיות בטוחים שבכל רגע בשבוע אנחנו נוכל ליהנות מאיכות חיים גבוהה בבניין שלנו ובמרחבים המשותפים בו, במחיר ההוגן והרווחי ביותר עבורנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן