כמה עולים שירותי ניקיון למשרדים?

שירותי ניקיון משרדים

ניקיון משרדים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם לפני שמתחילים לעבוד במשרד החדש. זה חשוב כל כך, גם משום שהמשרד עצמו הוא כרטיס הביקור מול הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלכם, וזה חשוב עוד יותר – עבור האנשים שעובדים עבורכם.

משרד נקי – עבודה טובה

סקרים ומחקרים נעשו בעניין, אבל האמת היא שלא צריך סקר ולא צריך מחקר בכדי להבין את ההיגיון שמאחורי הדבר: עובדים שסביבת עבודתם נקייה ומסודרת, מנצלים את זמן העבודה בצורה טובה יותר והספקים שלהם גבוהים משמעותית. האמת היא שזה די מובן מאליו כי אחרי הכול, כשהסביבה מסודרת ונקייה יש יותר מוטיבציה לעבוד והתוצאות בהתאם.

תחלופה איטית יותר של עובדים

סביבה נקייה במקום העבודה תורמת לא רק לתקופה רבה יותר, אלא גם לשביעות רצון גבוהה ממקום העבודה. כשעובדים מרוצים ממקום עבודתם הנוכחי הם אינם ממהרים לחפש מקום עבודה חדש, והדבר מסייע מאוד בשימור עובדים ותיקים, מקצועיים ומסורים.

איך בוחרים שירותי ניקיון למשרדים?

בחירת שירותי ניקיון למשרדים חייבת להיעשות רק אחרי בדיקה מדוקדקת של החברות המציעות את השירות, מכמה סיבות: האחת – חשוב שזו תהיה חברה שתספק שירות מקצועי שאת תוצאותיו ניתן לראות בשטח. השנייה – שמנהל משרד בוחר בחברה לניקיון משרדים הוא בוודאי מעוניין לעבוד מול החברה לאורך זמן, ולא להחליף אותה בכל פרק זמן קצר. הסיבה השלישית – ברגע שיוצרים קשרים עם בעלי החברה ועם העובדים שלה, הרבה יותר נוח לבקש תוספות ושינויים, וליצור שירות גמיש המתאים בדיוק לצורכי העסק.

כל הסיבות הללו מביאות למסקנה אחת: בחירת שירותי ניקיון למשרדים צריכה להיעשות רק אחרי שקיבלתם המלצות על החברה, רק אחרי שווידאתם שצוות עובדיה מסוגל לבצע את כל העבודות הנדרשות במשרדים שלכם, ורק לאחר שהגעתם לסיכום מסודר לגבי תנאי העבודה והתשלום.

שירותי ניקיון משרדים

ואפרופו תשלום – כמה עולים שירותי ניקיון למשרדים?

כמובן שמחירם של שירותי ניקיון למשרדים משתנה מחברה לחברה על סמך הניסיון, החומרים בהם היא עושה שימוש והמיצוב שלה את עצמה, אבל בהחלט אפשר לדבר על טווח מחירים מקובל.

טווח המחירים המקובל לשירותי ניקיון משרדים הוא:

  • ניקיון משרדים פעמיים בשבוע: 4,500 – 8,000 ₪ לחודש.
  • ניקיון משרדים 5 פעמים בשבוע 8,000 – 15,000 ₪ לחודש.

מחירים שמעל טווח זה נחשבים ליקרים, אלא אם כן הם כוללים שירות מיוחד שלא נכלל בהצעה שקיבלתם, כגון שירותי פוליש מעת לעת.

אז עשו את הבחירה הנכונה ותיהנו ממשרדים נקיים במשך כל השנה. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן