כמה עולים שירותי ניקיון מקצועיים לבית?

ניקיון הבית

במאמר זה נדבר על המקרים שבהם שירותי ניקיון מקצועיים המתבצעים באמצעות חברת ניקיון נדרשים לבית, על העלויות וטווח המחירים של שירותי הניקיון השונים המוצעים על ידי חברות הניקיון לבתים פרטיים ונפרט על שירותים אלו.

 

מתי נזדקק לשירותי ניקיון מקצועיים לבית?

ברוב המקרים אנו מבצעים את עבודות הניקיון השונות הנדרשות בבית בעצמנו. אנו אלה ששוטפים את הכלים, מטאטאים הרצפה, עושים את הספונג'ה, האבק והחלונות, אך במקרים מסוימים נעדיף להיעזר בשירותיה של חברת ניקיון מקצועית שתעשה בשבילנו את העבודה. לפני כניסה לדירה חדשה, כאשר הלכלוך הוא רב או כאשר אנו עסוקים באריזות לקראת המעבר, שירותי ניקיון מקצועיים יכולים להתגלות כיעילים ביותר, בדומה למקרים שבהם הבית עבר שיפוץ מקיף. יש משפחות שלוקחות את חג הפסח ברצינות רבה מאוד ודואגות להעלים את כל גרגרי החמץ הקטנים ביותר מכל פינות הבית. במקרים כאלה שירותים מקצועיים יכולים לעזור מאוד, במיוחד למשפחות עסוקות שמעוניינים בניקיון המקיף ביותר ולא יכולות לפנות את הזמן הדרוש לכך. משפחות שנוסעות לחו"ל לתקופה ארוכה ומעוניינות לשמור על הבית שלהן נקי ומצוחצח יכולות להיעזר בשירותים מקצועיים שישמרו על ניקיון הבית גם כאשר אין בו אף אחד.

 

סוגי שירותים

כל חברת ניקיון מציעה שירותי ניקיון מקצועיים בעלי אופי שונה, כאשר ישנם שירותי ניקיון נפוצים שאותם ניתן לקבל בכל חברה. שירותי ניקיון דירות ובתים רגילים הם השירותים הנפוצים ביותר. שירות זניקיון הביתה כולל בדרך כלל טאטוא רצפות, ספונג'ה הכוללת הרמה של רהיטים הניתנים להרמה, פינוי אבק מפינות הבית השונות וניקוי חלונות ותריסים. לשירותי ניקיון בסיסיים מתווספים שירותים נוספים לפי דרישה של הלקוח. ישנם שירותים מתקדמים יותר כמו פוליש וקס, פוליש קריסטל או פוליש אקרילי הנדרשים אחת לתקופה בבתים פרטיים, ובתדירות גבוהה יותר במוסדות, מפעלים ובתי עסק שונים. ניתן למצוא שירותים מקצועיים ומיוחדים לפי דרישה, כמו לאחר שיפוץ נרחב או במקרה של דירה חדשה. במקרים כאלה עובדי הניקיון ידרשו לנקות שאריות רובה וחומרים אקריליים, חומרי בניין, צבעים שנדבקו לרצפה או לקירות ושאריות בנייה ושיפוץ כאלה ואחרות.

 

טווח מחירים

כמו בכל שירות, הכול תלוי בסוג השירות שאותו תקבלו, בחברה ובהיקף השירותים הנדרשים בבית או במוסד שלכם באופן ספציפי. ניקיון של דירה רגילה (3-4 חדרים) באמצעות חברת ניקיון מקצועית יכול לעלות בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח עבור שירות סטנדרטי, בעוד שניקיון של דירות גדולות יותר אורך זמן רב יותר ולכן יעלה יותר, בהתאם לכמות השעות הנדרשת לניקיון הבית. מחיר פוליש וקס מתחיל ב-500 ש"ח, ובדרך כלל מטפס ליותר מ-1,000 שקלים עבור בתים פרטיים, בעיקר בשל עלויות השכרת המכונה והשינוע שלה. מחירי פוליש קריסטל ופוליש אקרילי מתחילים ברוב המקרים ב-1,000 שקלים ונעים כלפי מעלה מכיוון שמדובר בשירותי עומק מקצועיים הנדרשים אחת לתקופה ולא באופן סדיר וקבוע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן