כמה עולים שירותי צילום תכניות בנייה

צילום תכניות בנייה

למה שלא אצלם במכונת צילום רגילה

צילום תכניות בנייה, חייב להתבצע בצורה מדויקת וברורה ביותר. תכניות לא ברורות, עשויות להוביל לאי הבנות בין האדריכל, לרוכשים, ולצוות הפועלים באופן אשר עשוי להיות הרסני לתוצאה הסופית. כל סנטימטר בדף מייצג מטר שלם בדירה, ולכן אי דיוקים, גם הקטנים ביותר עשויים לעשות את ההבדל בין אם המטבח או האמבט שרכשתם יתאים לשטח אשר נבנה בשבילו או שלא. נוסף על כך, תכניות בניה נפרסות על שטח עצום, המחייב ציוד הדפסה ייעודי וייחודי, והדפסת תכניות בנייה אינה יכולה להתבצע בכל בית דפוס, אל רק באלו המצוידים במיכון הנדרש.

עלות שירותי צילום תכניות בנייה

כאמור, שירותי צילום והדפסת תכניות בנייה מחייבת את בית הדפוס ברכש של ציוד ייעודי ובעבודת צילום דקדקנית ביותר. לכן, מחיר צילום תכניות בנייה הינו יקר בהרבה מצילום סטנדרטי. להלן התפלגות כללים של המחירים על פי סוג:

  • הדפסת דף A4: הדפסה בגודל זה מאפשרת בחינה ראשונית של התוכניות, ואינה מאפשרת בחינה ותכנון קפדני. עלותו של צילום לגודל זה הינה לרוב שקלים בודדים.
  • הדפסת דף A0: דף בגודל זה מאפשר בחינה של התכניות, אך עדיין לא סרטוט ותכנון של תיקונים ושינויים. עלותו של דף זה הינה בין 15 ל20 שקלים.
  • דף גדול מA0: גדלים אלה מאפשרים תכנון וסרטוט שינויים בצורה נוחה. כמו כן, הדפסת תכניות בנייה בגודל זה יקרה יותר עקב המיכון הנדרש, ועלותו של הנייר, ועשויה להאמיר למעל 20 שקלים, כתלות בגודל ההזמנה.
  • הדפסה בצבע: לעיתים, בעיקר בצילום תכניות בנייה למבנים רבי קומות, נדרשת הדפסה צבעונית. הדפסת תכניות בנייה מסוג זה תייקר את ההדפסה ב10 שקלים.

צילום תכניות בנייה

חשוב מאוד לבחור בבית דפוס אשר מתמחה בנושא

חשוב מאוד לבחור בבית דפוס אשר מתמחה בהדפסה וצילום תכניות בנייה, ולכן מבין את החשיבות העליונה בשכפול מדויק באופן מושלם. בחירה לא נכונה עשויה לגרור טעויות בנייה ועלות תיקון עצומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן