כמה עולים שלטים מוארים?

שלטים מוארים

השלט של העסק מספר הרבה עליו ולמעשה הוא זה שמושך את הלקוחות להיכנס מלכתחילה. ללא שלט יצירתי וגדול קשה יהיה למשוך לקוחות וזוהי שיטתה פרסום הטובה ביותר. שלטים מוארים מבצעים עבודה נהדרת גם בשעת לילה מאוחרת.

מהם שלטים מוארים?

את השלטים המוארים אנו רואים בכל יום, או יותר נכון בכל לילה, ולא משנה לאן נלך. אפילו בנסיעה קצרה במרכז העיר, אפילו בעיר קטנה בפריפריה, ניתן לראות לפחות כמה שלטים מוארים שיהיו שם כדי לקשט את הרחובות. שלט מואר הוא למעשה שלט שעשוי מזכוכית ולעתים מלוחות פוליקרבונט שקופים או פיברגלס כשמאחוריו יש גוף תאורה. יש מגוון רחב של שלטים שיכולים להיות שונים בהארה שלהם זה מזה אך הם משיגים את אותה המטרה: הארת השלט כך שייראה גם בלילה.

מדוע שלט מואר חיוני לעסק?

  • יש מצבים בהם השלט שלכם בכלל לא ייראה גם כאשר תתקינו שלט גדול ומושך. הסיבה לכך טמונה בתחרות הגדולה שיש בשוק ואיפה שיהיה השלט שלכם ככל הנראה יהיו עוד שלטים באזורים סמוכים ולעתים ממש ליד שלכם. מה אפשר לעשות? לנסות להבליט אות ועוד. לא תמיד שלט גדול מידי יהיה טוב ומתאים אך לעתים ההארה שלו פשוט תפתור את הבעיה. כבר משעות בין הערביים השלט ייראה למרחקים וכולם יידעו בדיוק איפה העסק שלכם נמצא.
  • שלט מואר מסמל על עסק משגשג וטוב. אמנם זו תפישה פסיכולוגית שלא ברורה לכולם אך חשוב לזכור שבעולם העסקים זה ההבדל האמיתי בין עסק לעסק. בדיוק כמו שאנשים יעדיפו ללכת למסעדה שיש בה תור, למרות שהיא מוכרת בדיוק את אותו המוצר כמו מסעדה אחרת זולה יותר כשאין בה תור, כשם שאנשים מעדיפים לפקוד את רשתות בתי הקפה ולא בגלל שהקפה שלהן טוב יותר. כך אנשים יעדיפו להגיע לעסק שנראה מרשים מבחוץ.

שלט מואר הוא הדבר

שלטים מוארים לעסק נעים בין כמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, תלוי  מה הגודל ומה איכות השלט. יש שלטים שמגיעים בתור אותיות בולטות שהן גם מוארות דבר שנראה יפה יותר ומושך יותר, אך הן יקרות יותר. גם גודל השלט משפיע כאשר כיום ניתן למצוא שלטים על בניינים גדולים שנצפים למרחקים רבים של יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן