כמה עולים שלטי לד לעסק?

שלטי לד

בין אם למחיר, למבצעים או לפירוט על המוצר, כל עסק כבר יודע שעל מנת להביא לקוחות אל העסק ולעורר בהם את הרצון לבחון את המוצרים, כדאי לשים שילוט. השלטים שתופסים ביותר את העין הם שלטי לד.

איזה שלט לשים בעסק שלי?

היתרון בשלטים הללו הוא שהם מגיעים בגדלים שונים וניתנים לשינוי ועדכון בכל עת. כך ניתן להכריז על מבצעי ענק בתוך החנות, על מוצרים חדשים שהגיעו ועדכונים נוספים. בנוסף, שלטים דיגיטליים לחלונות ראווה יכולים אף להיות במקום שלט הפח או הניאון הישן והרגיל. ניתן לפרסם את שם החנות באופן בולט וזוהר 24 שעות ביממה וכך למשוך קהל פוטנציאלי כל הזמן. השלט יכול להחליף צבעים, לזוז באופן אופקי או אורכי ולהיות עם מסגרת או בלי. לפני שמתקינים שלטי לד, כדאי לשים לב למספר דברים.

מה כדאי לדעת לפני שמתקינים שלט?

  • טווח מחירים- אולי הדבר החשוב ביותר. לא נרצה לשלם על מוצר מסוים, רק בשביל לגלות לאחר מכן כי יכולנו לרכוש את אותו מוצר, או אפילו מוצר טוב יותר, במחיר משתלם יותר. שלטי לד מגיעים במספר מחירים, בהתאם לגודל השלט והפונקציות הקיימות בו. למשל, שלט שכותב רק דבר אחד (נניח, No Smoking) יכול לעלות כ-250 שקלים. לעומת זאת, שלטים מתקדמים יותר יכולים להגיע עד אלפי שקלים.
  • פונקציונאליות- מה אני רוצה שיהיה כתוב על השלט? האם אני רוצה שהשלט יפעל 24 שעות? כמה שעות בכלל השלט יכול לעבוד לפני שצריך להחליף אותו? האם אני רוצה שהשלט יכתוב דברים שונים בכל פעם? כדאי לוודא היטב מה אנו רוצים לפני שקונים שלטי לד.
  • איכות- לא כל שלט מיוצר באותו מקום, וכדאי לוודא כי איכות החומרים ממנו מורכב השלט גבוהה. על איכות לא מתפשרים.

אז מה עושים עכשיו?

היכולת למשוך את העוברים והשבים שהולכים במדרכות העיר מצריכה חשיבה שיווקית אסטרטגית חכמה ומכוונת. מרבית האנשים הולכים מהר ויש צורך למשוך את עינם בצורה ויזואלית ובולטת במיוחד. לכן, שלטים דיגיטליים לחלונות ראווה יכולים להיות מושלמים כחלק מהתוכנית השיווקית של כל בעל עסק מצליח.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן