כמה עולים שלטי פח?

שלטי פח

שלטי פח הם פתרון מצוין להעברת מסר שיווקי או אינפורמטיבי. הם משמשים לקוחות פרטיים, חברות ועסקים ויש להם נוכחות בולטת במרחב הציבורי. השלטים מיוצרים על ידי חברות שמתמחות בכך והם נמכרים בכל רחבי הארץ.

שלטי פח

סוגים של שלטים

יש סוגים שונים של שלטים ולכן פערי המחירים עשויים להגיע לעשרות אחוזים. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שבוחרים את השלט המתאים. אפשר להתרשם מהסוגים השונים של השלטים באתרי האינטרנט, או להגיע לחנויות ולראות מקרוב דוגמאות קיימות. השלט צריך להתאים לדרישות הלקוח בטווח הקצר והארוך. כדאי לתת עדיפות לשלטים עמידים שלא ייפגעו כתוצאה מחשיפה ממושכת לתנאי האקלים ומזג האוויר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלו שלטי פח עבור שימוש פרטי, עסקי, מסחרי, ציבורי או שיווקי:

א. גודל – המחיר של כל סוגי השלטים נקבע לפי הגודל. מידותיו בסנטימטרים קובעות כמה הוא יעלה. השימוש במידות השלט כאמצעי לתמחר אותו עוזר לבעלי מקצוע ולחברות שמתמחות גם בעיצוב שלטים.

ב. כיתוב – אפשר לכתוב סוגים שונים של מסרים על שלטי פח. הכיתוב צריך להתאים לעיצוב הכללי ולגודל השלט. השימוש הסטנדרטי הוא בכיתוב מינימאלי של כמה מילים או אותיות בלבד, על מנת להימנע מיצירת עומס ולהבטיח את העברת המסר השיווקי. לעומת זאת, יש שלטים שמותקנים בתוך חללי עבודה ותפקידם להעביר הנחיות ותקנות. ככל שהמלל והכיתוב עליו ארוכים יותר, כך הוא חייב להיות גם גדול מבחינת המידות.

ג. גלוון – שכבת גלוון הופכת שלטי פח לעמידים בפני קורוזיה ושחיקה. הגלוון מתבצע על גבי השלט עצמו לפני הכיתוב והעיצוב. עם זאת, גלוון לא אמור לפגוע באפשרות לכתוב עליו ולעצב אותו לבחירת הלקוח. רוב החברות שמתמחות בפתרונות שילוט מבצעות את הגלוון בעצמן.

טווח מחירים

שלט פח בגודל של 15/15 ס"מ עם כיתוב לפי בקשת הלקוח יעלה 30-40 ש"ח, בעוד שלט גדול יותר של 40/60 ס"מ יעלה 150-160 ש"ח. חריטה על שלטי פח תהפוך אותם למוצר שנמכר בטווח מחירים של 120-200 ש"ח למ"ר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן