כמה עולים שערים חשמליים

שערים חשמליים

שערים חשמליים ואיכותי הוא בבחינת הכרח עבור כל עסק ובית מודרני שנבנה כיום

שערים חשמליים מהווים חלק בלתי נפרד משגרת היום יום של רבים מאתנו, גם אם אנחנו לא מייחסים להם את החשיבות שראויה להם. בין אם מדובר במחסומים חשמליים בלבד המהווים את שער הכניסה לחניית הבית המשותף שלנו או לחניות של מרכזים מסחריים ועסקיים שונים, ובין אם מדובר בשער חשמלי של ממש המהווה שער כניסה לבית פרטי, לעסקים שונים, למרחבים תעשייתיים ועוד – השער החשמלי הוא חלק בלתי נפרד מהעולם המודרני, וחשוב לבחור את השער הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם. מתוך כך, כדאי גם לדעת כמה כדאי לשלם על שער חשמלי ואיכותי שכזה, ומה משפיע על המחיר הזה.

כמה עולים שערים חשמליים ומה משפיע על המחיר הזה?

• כמה זה עולה? הדגמים הבסיסיים ביותר של שערים חשמליים עשויים ברזל עולים בטווח שבין 500 ל-1,200 ₪ למטר רבוע. שערים מעוצבים עשויים ברזל יכולים להגיע עד 2,000 ₪ למ"ר בהתאם. כאשר אנחנו מסתכלים על שערי אלומיניום רגילים או מעוצבים, המחירים עולים בכעשרה אחוזים בממוצע עבור כל שער. אלה המחירים עבור שערי הזזה, וכאשר מדובר בשערי הרמה המחירים מגיעים בטווחים של 700 עד 4,000 ₪ לדגמי הברזל (רגילים עד מעוצבים), ומחירים דומים לדגמי האלומיניום.

• מה משפיע על המחיר? מה שמשפיע על המחיר, וגם על הבחירה שלכם בסוג השער שמתאים לכם, הם פרמטרים כמו חומר הגלם מהם מיוצר השער, מידת העיצוב של השער, סוג השער (הרמה, הזזה, כנפי וכדומה), וכן טכנולוגיית הפתיחה של השער שיכולה להעלות את המחיר בעוד כמה עשרות שקלים. עם זאת, בבחירה של שערים חשמליים לבית או לעסק, אתם צריכים לוודא שאתם קודם כל מתאימים לעצמכם את הטוב ביותר.

שערים חשמליים

ריכשו שערים חשמליים דרך שירות מומחים, ודעו כמה כדאי לכם לשלם

שערים חשמליים ואיכותיים הם כאמור חלק בלתי נפרד של שגרת היום יום שלכם, ואתם צריכים לוודא שאתם מתאימים לעצמכם את השער הטוב ביותר. כעת, אתם גם יודעים כמה כדאי לכם לשלם על זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן