כמה עולים תכשיטים ישנים?

תכשיטי זהב ישניםיש לכם בבית תכשיטים ישנים שאין לכם מה לעשות איתם, ואין להם שום ערך סנטימנטלי? אם כך, מדוע שלא תלכו למקומות אשר מתמחים בתחום של קניית זהב, ותמכרו להם את התכשיטים הישנים שלכם? יש לזכור שהביקוש לזהב קיים בכל רחבי העולם, ומקומות רבים מעוניינים שתמכרו להם את התכשיטים הישנים שלכם, וכל עוד יש בהם זהב – הם ישמחו לזכות אתכם על הסכום, כך שאפשר שאתם מחזיקים בבית שלכם פוטנציאל לרווח של אלפי שקלים, וכלל לא מודעים לכך!

איך קובעים את המחיר ומי קובע?

  • זהב טהור – יש לשים לב, כי אין זה משנה עד כמה התכשיט עצמו הוא גדול או בולט. מה שבעיקר קובע את המחיר, הוא פשוט כמות הזהב הטהור. יש לזכור שמדובר על מקומות אשר מחפשים לבצע עסקת קניית זהב, ולכן שאר החומרים בתכשיט לא מושכים אותם. ככל שבתכשיט יש יותר קראט של זהב טהור – כך המחיר שאתם תקבלו עבור התכשיט הישן, יהיה גבוה יותר.
  • איפה מבצעים את המכירה? – אם אתם מחפשים מקומות שירצו לבצע קניית זהב דרך התכשיטים הישנים שלכם, מומלץ להתחיל לברר גם בחנויות התכשיטים, אך מעל לכל – כדאי פשוט לפנות לגופים מקצועיים עוסקים באופן ספציפי ופרטני, בקניה ומכירה של זהב, באמצעות תכשיטים. היתרון הוא שבעוד שבחנויות תכשיטים מוכנים בעיקר לעסקאות טרייד אין (החלפה של תכשיט ישן בחדש בתוספת תשלום) הרי שבמקומות שמתמחים באופן ספציפי בעסקאות של קניית זהב, אתם תוכלו לקבל את מלוא הסכום בכסף מזומן, ולעשות בו ככל העולה על דעתכם.

כמה אפשר להרוויח?

שאלת הרווח בעקבות מכירת התכשיטים, תלויה בין השאר גם בכמות התכשיטים שלכם. אם יש לכם כמות גדולה מאד של תכשיטים – יש סיכוי סביר שאף תוכלו להרוויח יותר מ10 אלף ש"ח. עבור תכשיט בודד איכותי, המחירים נעים לרוב בין 1,000 ל2,000 ש"ח. על כן, יש פוטנציאל גבוה מאד לרווח נוח מאד, שיאפשר לכם לשפר את אורח חייכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן