להקשיב בשקט ולהבין כמה עולה ציוד הגברה

מערכות הגברה
ציוד הגברה
ציוד הגברה

לא משנה אם אתם מעוניינים להפיק אירוע ל100 מוזמנים או ל1,000 מוזמנים. לא שנה אם מדובר על מסיבה במועדון או על כנס מקצועי – בכל המקרים הללו, אתם תהיו מעוניינים לשכור ציוד הגברה מתאים שישמש אתכם. בחלק מהמקרים גם מדובר על מכירה של אותו ציוד, ואז המחירים כמובן יכולים להשתנות. אנו נתמקד במאמר זה בעיקר בשירותי ההשכרה של הציוד עבור אירועים שונים, בכדי ליישר קו. יש להבין כמובן מה ישפיע על מחיר הציוד, שכן לא מדובר על מחיר אחיד, ויש לא מעט דברים שישפיעו על המחיר הסופי.

אז כמה כל הסיפור עולה?

  • כמות האנשים – הקריטריון הראשי שממנו נגזור את המחיר שנשלם עבור השכרת ציוד הגברה הוא כמות האנשים שיהיו במתחם. אם מדובר על אירוע שמיועד ל100 איש אנו זקוקים לציוד בסיסי יחסית, ואף בכמות קטנה יותר. השוו זאת לאירוע שכולל מאות אנשים ולעתים אף יותר מ1,400 איש – ואז יש כבר צורך בציוד משמעותי מאד במחירים גבוהים פי כמה.
  • גודל המתחם – יש חשיבות גם למתחם עצמו שבו יותקן הציוד. גם אם מדובר על מעט אנשים, כל עוד הם נמצאים במתחם גדול יותר, יש צורך בציוד מסוים שיהיה עם עוצמה גבוהה יותר. יש גם מתחמים שבהם יש צורך בציוד ייעודי יותר, שיהיה כמובן יקר בהתאם. יש כמובן התאמה מיוחדת של ציוד הגברה למתחמים חיצוניים.
  • איכות הציוד – בעיקר הדבר נכון כאשר אתם במקשים לשכור רמקולים – שכן יש רמקולים שמתאימים להגברה בסיסית אמד במתחם קטן, ויש רמקולים גדולים ומאסיביים יותר, עם אפשרויות מורכבות יותר. הדבר נכון לעתים גם באשר למיקסרים, שיכולים לכלול יותר ערוצים וגם לעלות יותר.

וכמה השכירות עולה בסוף?

מחירי ההשכרה של ציוד הגברה הם כאמור מגוונים ואינם אחידים כלל. במידה ומדובר על ציוד בסיסי, השכרה ליום אחד לכל הציוד תעלה בין 800 ל1,600 ש"ח. באירועי ממוצע מדובר על מחירים שנעים בין 2,000 ל4,000 ש"ח, וכמובן שבאירועים גדולים במיוחד – השמיים הם הגבול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן