כמה עולה לרכוש מדרסים אורטופדיים

מדרסים אורטופדיים

מדרסים אורטופדייםמדרסים אורטופדיים חשובים לכל ספורטאי מטבע הדברים, אך בעיקר לספורטאים הסובלים מבעיות כף רגל וגב. ספורטאים בעלי פלאטפוס (רגל שטוחה), ספורטאים בעלי וארוס (עקב הנכנס אל פנים הרגל) וספורטאים בעלי ולגוס (עקב הנוטה לחוץ הרגל) הם קהל היעד העיקרי של המדרסים לנעלי הספורט. אז כמה עולים מדרסים אורטופדיים? התשובות בהמשך.

 הפרמטרים המשפיעים על מחיר המדרסים

חשוב לדעת כי מחיר של מדרסים עשוי להשתנות בטווח מחירים מאוד רחב על פי פרמטרים שונים. אלו הפרמטרים המשפיעים בעצם על מחירי המדרסים:

  • מספר השכבות – ישנם מדרסים הבנויים משלוש שכבות בודדות שהם בעצם המדרסים הפשוטים. ישנם גם מדרסים הבנויים מיותר שכבות ומיועדים למטרות אחרות כמו פעילויות ספורטיביות ממושכות וכדומה. כמובן שמחיר מדרסים אלה יהיה גבוה יותר.
  • יצרן – בדומה לכל מוצר, גם היצרן משפיע רבות על המחיר. אם מדובר במדרסים של יצרן איכותי ומוכר, מחירם יהיה יקר יותר מן הסתם.
  • חומרים – החומרים מהם עשויים המדרסים האורטופדיים גם הם משפיעים בסופו של דבר על המחיר. בדומה לשרשרת העשויה מציפוי כסף במחיר זול לעומת שרשרת העשויה מכסף אמיתי במחיר יקר הרבה יותר, כך גם המדרסים בנויים מחומרים שונים, כך שהיקרים מביניהם כמובן ישפיעו על המחיר וייקרו אותו.
  • בניית המדרסים – ישנם מדרסים מוכנים הבנויים בגדלים שונים, וישנם מדרסים ממוחשבים מיוחדים הנבנים בשיטה מיוחדת בהתאמה מדויקת לכף הרגל. בתהליך זה נסרקת הרגל בסורק הממיר את הסר
    יקה למודל תלת מימד ממוחשב של הרגל, עליו בעצם בונים את המדרס. כמובן שמדרסים אלו מאופיינים במחיר יקר הרבה יותר.

אז כמה עולים בסופו של דבר מדרסים אורטופדיים?

מחיר מדרסים יכול לנוע בסופו של דבר בין 400 שקלים למדרסים בודדים בעלי שלוש שכבות ל2500 שקלים למדרסי ריצה או מדרסים ממוחשבים. הכל כמובן תלוי בכל הפרמטרים שציינו קודם לכן.

המאמר נכתב באדיבות א.א.אורטופדיה וספורט – הרשת הפרטית הגדולה בישראל למכוני אורטופדיה המתמחים בהתאמה אישית | 1-700-701-330

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן