כמה עולה חגורת גב

חגורת גב סרולה

חגורת גב סרולהרבים נוטים לסבול מכאבי גב, התחתון או העליון, או אף בשניהם. כאבי גב בהחלט עשויים לגרום לנו להפרעה במהלך ספורט או בכלל, ואף להחמיר בזמן כל פעילות של ספורט. אז מה בעצם הפיתרון לעשות ספורט עם כאבי גב? הפתרון המתאים ביותר הוא לא אחר מאשר – חגורת גב. 

 כיצד עובדת חגורת גב?

החגורה בעצם כרוכה סביב המותניים של המתאמן, ומבצעת את הפעולות הבאות:

  • שומרת בכל זמן על חום הגוף בזמן פעילות ספורט, ובעצם גורמת להזעה מוגברת באותו אזור, כך שישתחררו ממנו רעלנים.
  • היא מעניקה תמיכה לגב התחתון, ומונעת הצטברות מים עודפים.

החגורה מתלבשת על אזור המותניים בצורה נוחה מאוד, ומותאמת לכל פעילות אירובית: הן ריצה, הן הליכה, וכן כל פעילות ספורטיבית אירובית אחרת. ניתן ללבוש אותה בנוסף מתחת לבגדים בנוחות רבה.

למי מומלצת חגורת גב? מתי מומלץ להשתמש בה?

חגורת גב מומלצת לכל אדם בעל בעיות גב. הן גב עליון והן גב תחתון. בין אם מדובר בכאבי גב, בפגיעה באזור הגב או בכל בעיה אחרת. בחגורה מומלץ להשתמש בכל פעילות ספורטיבית, בכדי להרגיש נוחות בזמן הספורט, וכמובן לשמור על הגב מבלי להחמיר את הבעיות.

כמה זה עולה?

טווח המחירים לחגורת גב יכול לנוע בין 50 ש"ח בלבד ועד 1,000 ש"ח. קיים מגוון רחב של חגורות גב מפירמות שונות, בעלות סוג בד שונה ולמטרות שונות ולכן
חשוב מאד להתייעץ עם רופא אורטופד שימליץ על הדגם הנכון ביותר עבורכם.

חגורת גב סרולה

חגורת גב סרולה היא חגורה אשר נכרכת סביב אזור האגן, והיא מסייעת בעיקר לבעיות גב תחתון. מיטב הכירופרקטים בישראל ממליצים עליה כחגורה הפותרת בעיות גב תחתון. היא בנויה בתכנון מוקפד שפותר את היחלשות שרירי הגב התחתון ושרירי טונוס הבטן. בעלת שכבת אי – אלסטית המחקה את פעולת רצועות הגוף וכן שכבה אלסטית המספקת יציבות נכונה. בחגורת גב סרולה ניתן להשתמש הן בזמן ספורט והן בזמן מנוחה. חגורת גב סרולה מתאימה לסובלים מבעיות או כאבים בגב תחתון ולסובלים מבעיות או כאבים באזור האגן.

 המאמר נכתב באדיבות א.א.אורטופדיה וספורט – הרשת הפרטית הגדולה בישראל למכוני אורטופדיה המתמחים בהתאמה אישית | 1-700-701-330

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן