מהם המחירים של כלי העבודה מתוצרת דרמל?

כלי עבודה

האם אתם מעוניינים לבצע עבודות תיקון ושיפוץ בבית שלכם? במקרים הללו, חשוב מאד שיהיו לכם כלי עבודה מתאימים שאיתם תוכלו

לבצע את העבודות .הכוונה היא לא רק לפטיש, מסמר ומברג – אלא לעתים מדובר על עבודות מורכבות יותר של קידוח, השחזה, ניסור, כרסום, ועוד שפע של עבודות. לצורך כך, אתם זקוקים לכלי עבודה הולמים, ורוב האנשים כיום, מעדיפים לקנות את כלי העבודה של חברת דרמל. החברה ידועה ברחבי העולם במוצר המולטי-טול שלה. הכוונה היא שמדובר על כלי עבודה אחד שניתן לחבר אליו תפסנים וראשים שונים וכך לבצע עבודות שונות. עם זאת, דרמל מייצרת כמובן גם כלי עבודה נוספים וכולם באיכות גבוהה מאד. אז מהו טווח המחירים המקובל למוצרים השונים של החברה? זה כמובן תלוי גם ביבואן ובמבצעים שונים – אך לפניכם סקירה כללית של מוצרי החברה ומחיריהם.

על המוצרים ועל המחירים

●       כלי המולטי-טול – קודם כל, צריך להתייחס לכלי הבסיסי של דרמל הלא הוא כלי המולטי-טול. כלי זה הוא חיוני כמעט בכל

כלי עבודה
כלי עבודה

עבודה, ובכל פעם שתרצו להשתמש במוצרי החברה, תידרשו קודם כל לרכוש את המולטי-טול. המחיר המקובל למוצר זה, עומד כיום על  טווח מחירים שנע בין 300 ל500 ש"ח, וזה כשמדובר על הכלי הבסיסי. עם זאת, לרוב כלי המולטי-טול הבסיסי לא נרכש בנפרד ויש לקחת זאת בחשבון.

●       הכלי עם תוספות – כאמור, זו האפשרות הנפוצה יותר, ורוב האנשים שרוכשים את המוצרים של החברה, רוכשים את המולטי-טול ביחד עם עוד ראשים שיתחברו אליו. כמות הראשים כמובן תשפיע על המחיר הכללי של המוצר. כך למשל, אם מדובר על המולטי-טול עם 15 אביזרים נלווים שמתחברים לכלי, טווח המחירים המקובל נע בין 400 ל550 ש"ח. לעומת זאת, אם תרכשו את הערכה עם 65 אביזרים שונים, הרי שכעת ההיצע הוא עצום, וטווח המחירים נע בין 700 ל900 ש"ח עבור הערכה כולה. כמובן שאתם צריכים לחשוב מהן העבודות שאתם מתעתדים לבצע. לעבודות בית פשוטות אפשר לבחור בערכה הקטנה והזולה יותר, ואילו אם אתם אנשי מקצוע – הצטיידו כמובן בערכה הגדולה יותר.

●       עפרונות חריטה – כחלק מהיצע כלי העבודה הרחב שלה, חברת דרמל מייצרת כאמור גם כלי עבודה עצמאיים ולא משווקת רק את המולטי-טול. מי שרוצה למשל ליהנות מעפרון ההשחזה של החברה, שידוע באיכות הגבוהה שלו, ישלם מחיר שנע כיום בין 200 ל350 ש"ח – תלוי ביבואן.

●       מסורי החברה – לחברה יש גם קו מורצים רחב למדי של מסורים. המסורים של החברה מגיעים בגדלים ושנים, ויש גם הבדלים בין המסורים הפשוטים לבין המסורים שמיועדים לעבודות בתחום האומנות .טווח המחירים אם כן רחב למדי ונע על הסקלה שבין 700 לבין 1,100 ש"ח – תלוי בגודל המסור, במידת הדיוק שלו, וכיו"ב.

יש עוד שפע מוצרים

כמובן שאלו לא המוצרים היחידים של חברת דרמל והחברה משוקות עוד לא מעט כלים. עם זאת, אלו הם המוצרים העיקריים והמובילים, וחשבו להבין מהו טווח המחירים המקובל עבורם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן