כמה עולה מקרר תעשייתי – תתפלאו פחות משחשבתם!

מקרר תעשייתי

אנו רגילים לחשוב על מערכות של קירור תעשייתי, בתור מערכות אשר צורכות לא מעט חשמל, וזאת בכדי לשמור על פריטי מזון שונים, בטמפרטורה נמוכה במיוחד – ומכאן נדרשת גם צריכה גבוהה של חשמל, וכמובן שמכאן יש גם פליטת גזים גבוהה במיוחד. הדבר בעייתי משתי בחינות: ראשית, בחשבון חשמל מנופח, ושנית, בהשלכות סביבתיות מרחיקות לכת – הן בשל צריכת החשמל הגבוהה, והן בשל פליטת הגזים. עם זאת, אנו מבקשים להציג בפניכם מצב אחר, שבו רכישה של מקרר תעשייתי, יכולה להיות גם חסכונית, כל עוד מקפידים לרכוש את הדגמים האיכותיים של היצרניות המוכרות.

 במה החיסכון מתבטא?

  • צריכת חשמל נמוכה – מערכות קירור תעשייתי כיום, מצוידות במנגנונים מיוחדים לחיסכון בחשמל, זאת מבלי שמערכות הקירור עצמן נפגעות ולו במקצת. בין השאר, מדובר על מקרר תעשייתי עם בידוד איכותי הרבה יותר, ומערכת מתוחכמת יותר של הקפאה והפשרה, לשמירה מאוזנת יותר על הטמפרטורה של המזון, וזאת בכדי לחסוך בחשמל. מחקרים שנערכו הוכיחו כי צריכת החשמל של מקררים אלו, יכולה לחסוך כ 5,000 ש"ח בשנתיים לחשבון החשמל של המפעיל!
  • שמירה על איכות הסביבה – כתוצאה ממנגנוני החיסכון הייחודיים של מקרר תעשייתי חסכוני, אתם גם יכולים יותר לשמור על הסביבה. חיסכון בצריכת החשמל תורם לכך מאד, אך יש לכך היבט נוסף. במקררים החסכוניים, פליטת גזי ה CO2 היא נמוכה מאד, ומדובר לרוב על פליטה בהיקף של 50% פחות מהמקררים הבזבזניים. כך, שומרים על האוויר נקי יותר, והדבר משפר את איכות החיים.

 חסכון בטווח הארוך

אתם כמובן חושבים על כך, שרכישה של מקרר תעשייתי חסכוני, עלולה להיות יקרה יותר מאחר שמדובר על מקרר איכותי יותר. נכון שהמקררים החסכוניים הם יקרים יותר, אך כאשר אתם מסתכלים לטווח הארוך – הרי שלרוב תוך שנה וחצי עד שנתיים, המקרר מחזיר את ההשקעה שלו, ומתחיל להיות רווחי לגמרי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן