כמה עולה משאית מנוף- עלויות ומחירים

השימוש במנוף הוא לא עניין של מותרות אלא עניין הכרחי בכל פרויקט שנבנה בימינו, אפילו בית מגורים קטן ואפילו מבנים שלהם קומה אחת בלבד. באמצעות המנוף ניתן לקצר משמעותית את זמני הבנייה, להפוך אותה לבטוחה יותר והיא שווה את המחיר שמשלמים בעבורו.

משאית מנוף לשימוש בפרויקטים קטנים

השימוש במנוף חשוב מאוד בימינו אפילו בבניה נמוכה באופן יחסי ולעתים אפילו כשבונים קומת קרקע בלבד. הסיבה לכך טמונה בעבודה היעילה שמבצע המנוף בכך שהוא משנע חומרים ומכונות ממקום למקום ומקצר את זמני הסחיבה שלהם וכך גם את הבטיחות במקום העבודה. הבעיה היא שמנופים גדולים, מהעגורנים מרקיעי השחקים שאנו רואים ביום יום, לא יכולים להיות לשימוש בפרויקטים קטנים גם בגלל שהם יקרים מאוד, גם בגלל שהם לא נחוצים ובעיקר בגלל אי היכולת להכניס אותם לכל תנאי שטח. משאית מנוף לעומת זאת יכולה להגיע לכל מקום ולבצע עבודה יעילה.

משאית מנוף עלויות ומחירים

  • אחד הפרמטרים שקובעים את העלות של השכרת משאית מנוף היא סוג המנוף הנדרש. יש משאיות מנוף שמתאימות להובלת חפצים ורהיטים, יש משאיות מנוף שמשמות להרמה של שילוט חוצות, שיש מנופים שמשומשים לבנייה וכולה. ה-וו של המנוף, טווח הפעולה שלו, המשקל המקסימלי שלו ועוד פרמטרים נוספים מגדירים מהו סוג המנוף ועד כמה הוא יהיה שימושי לאותה פעולה שנדרשת.
  • השכרת משאית עם מנוף ליום עבודה של 8 שעות תעלה בין 2500 ל-3500 שקלים. במידה ויש צורך במנוף גדול יותר המחיר יכול לעלות משמעותית עד ל-7000 שקלים ליום עבודה של 8 שעות. השכרת משאית מנוף להובלה של רהיטים מסוימים יכולה לעלות החל מ-700 שקלים ובדרך כלל לא יותר מ-1000 שקלים לפריט בודד, כבד ככל שיהיה, אך זה משתנה לפי הגובה שאליו יש להרים את הפריט, ורמת הסיכון שכרוכה בכך.

השכרת נכונה של משאית מנוף

ניתן להשכיר מנוף גם עבור שעת עבודה אך המחיר יהיה גבוה יותר ויכול לעלות החל מ-500 שקלים לשעה ועד 1200 שקלים כך ששווה לרכז את כל עבודות המנוף ליום אחד מרוכז. כמו כן, חשוב לבדוק שהמנוף מגיע עם מפעיל מנוף מנוסה אחרי שעבר את כל הבדיקות ומחזיק בכל האישורים להפעלה בטוחה.

המאמר באדיבות צ'פניק מלגזות

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן