ניקוי קו ביוב מחיר

מהו ניקוי קו ביוב ומה המחיר שלו?

מהו ניקוי קו ביוב ומדוע יש בו צורך?

ניקוי קו ביוב היא פעולה שגרתית שכל עסק וכל מפעל צריכים לבצע לעתים קרובות או רחוקות. במה זה תלוי? בעיקר בהתאם לאופי הפעילות של המקום. אם במהלך הפעילות העסקית הביוב מתמלא בשפכים שונים שיכולים לפגוע בו כדאי לבצע את הניקוי לעתים קרובות יותר ולהיפך. מדוע יש צורך לנקות את קווי הביוב? למרות שהציבור חושב שקווי הביוב גדולים מאוד ושום דבר לא יכול לסתום אותם הרי שבפועל קווי הביוב יכולים להיסתם די בקלות ולא רק ממוצקים. אפילו שמנים ושומנים יכולים לסתום את קווי הביוב כשהם מצטברים, למרות שהם קלים מאוד. לכן יש צורך בניקוי קו ביוב שוטף.

מי מבצע ניקוי קו ביוב?

ניקוי קו ביוב לא ניתן לבצע באופן עצמאי אלא רק על ידי חברה מנוסה. אפשר לפנות לחברות ניקוי וחיטוי מאגרי מים או לצוותי ביובית, ויש גם אינסטלטורים שיוכלו לסייע לכם במשימה. לניקוי קו ביוב מחיר שונה לפי החברה שתבחרו אך היא קובעת את התעריף שלה ואין קשר לפעילות הראשית שהיא מבצעת. ניקוי קו ביוב בדרך כלל יתבצע באופן שגרתי בעתות קבועות ולכן כאשר אתם בוחרים את החברה שתבצע את הניקוי הראשון, כדאי לבחור אותה לאורך זמן לעבודה קבועה. לכן חשוב להשקיע בסקר השוק ולבחון את כל הפרמטרים החל מהאמינות שלה, ההסמכה שלה, המקצועיות והניסיון.

למידע על שאיבת ביוב בהרצליה הקליקו כאן >>

כמה עולה ניקוי קו ביוב?

לניקוי קו ביוב מחיר שיכול לנוע בין 500 שקלים ועד 1500 שקלים בממוצע. בדרך כלל לא מדובר בפעילות חירום אלא בפעילות שגרתית לכן אין צורך להזמין את החברה שתבצע את הניקוי באופן מיידי ובטח לא בשעות מאוחרות בלילה או בימי מנוחה. כך המחיר למעשה תלוי אך ורק בתעריף של החברה וכמובן גם בהיקף הניקוי. אם מדובר בניקוי של צנרת ביוב גדולה מאוד המחיר יהיה גבוה יותר. כמובן שאפשר להתמקח על הניקיון, בעיקר אם תבצעו עוד פעולות תחזוקה. כך החברה תוכל לעשות לכם מחיר טוב יותר.

כיצד אפשר להוזיל במחיר?

כדי לקבל מחיר טוב יותר אתם צריכים לבצע סקר שוק. כאשר אתם מבצעים סקר שוק אתם בתור לקוחות מקבלים כוח חזק מאוד. כאשר אתם מקבלים מחיר מסוים מחברה כלשהי אתם יכולים לפנות לעוד חברות ולהשוות, וגם לספר לחברה שמוצאת חן בעיניכם אך מציעה מחיר יותר יקר, שהחברה השנייה הציעה לכם מחיר נמוך יותר. אמנם לא כולם אוהבים להשתמש בטריקים מסוג זה אך אם אתם רוצים לחסוך במחיר כדאי לכם לפעול בצורה הזו. כמו כן חשוב מאוד לבחור בחברה שעובדת באזורכם, כי אחד ממרכיבי המחיר הוא מרחק הנסיעה שהצוות יצטרך לעבור.

תתחזקו את הביוב בצורה נבונה

לניקוי קו ביוב מחיר גבוה יותר אם הוא יהיה עיקש ומעמיק יותר. מה זה אומר? יש קווי ביוב שיש צורך להקדיש להם ניקיון של כמה דקות ספורות והם יהיו כמו חדשים בעוד שיש צנרות ביוב אחרות שיהיו מלאות בלכלוך, ויהיה צורך לתחזק אותם לא רק על ידי שטיפה יסודית יותר אלא בפעולות אחרות. כדי להוזיל את המחיר של ניקוי קו ביוב אתם צריכים לשמור על הביוב תקין. אתם לא יכולים לא לדאוג לו כלל ולצפות שהוא יהיה עמיד, אתם צריכים לדאוג שפסולת שלא צריכה להיות בו לא תיכנס אליו וכמובן כשיש בעיה לפתור אותה באופן מיידי בלי דיחוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן