כמה עולה לרכוש נעלי ספורט ברוקס

נעלי ספורט ברוקס

נעלי ספורט ברוקסנעלי הספורט נוצרו כמובן בראש ובראשונה למטרת ספורט. הם בעלי בולמי זעזועים השומרים על הגב בעת פעילויות ספורט שונות, הם נוחות ומרגישות כאילו אנחנו דורכים על מזרון, והן מעניקות תחושה מעולה בעת הספורט. עם זאת, נעלי ספורט כבר ממזמן הפכו לטרנד אופנתי, וכיום רבים נועלים אותם גם בשגרת היום יום. כיום ישנן חברות רבות המובילות בתחום נעלי הספורט וביניהן: סלומון, ברוקס, ניו בלאנס, Asics, Saucony ועוד. אז מה טווח המחירים בשוק של נעלי הספורט כיום? הכל בהמשך.

נעלי ספורט ברוקס – גברים

חשוב לזכור כי ישנם מגוון נעלי ספורט לכל פירמה, כולל נעלי ספורט ברוקס. הנעליים מסווגות בדר"כ על פי סוג ספורט מסוים. למשל ישנן נעליים המתאימות יותר להליכה, וישנן נעליים המתאימות יותר לריצה. טווח נעלי הספורט לגברים נע בין 400 שקלים ל700 שקלים לזוג. כמובן שהתלות שוב, היא בסוג הנעל.

נעלי ספורט ברוקס – נשים

נעלי הספורט לנשים מסווגות באותה צורה בדומה לנעלי הגברים בהתאם לסוג הספורט. טווח המחירים של נעלי הספורט לנשים נע בין 600 שקלים ל 950 שקלים לזוג.

נעלי ספורט ברוקס – ילדים

בשל גודלן, נעלי ספורט לילדים מתאפיינות במחירים נמוכים יותר. גם הן כמובן מסווגות בדומה לנעלי הבוגרים, על פי סוג הספורט. טווח המחירים לנעלי ילדים נע בין 200 שקלים ל 300 שקלים לזוג.

המלצה לרכישת נעל ספורט

גם אם אתם רוכשים נעל ספורט כפריט אופנתי בנוסף לפריט ספורט, יש כמה דגשים שמומלץ לשים אליהם לב טרם הרכישה:

  • מאחר ומדובר בנעלי ספורט, מומלץ תמיד לשים קודם כל דגש לנוחות. בחרו נעליים שנוחות לכם ומותאמות היטב לרגל.
  • מומלץ לבחור בנעליים המתאימות לסוג הספורט שלכם. גם אם הנעליים לא לטעמכם, תמיד חשוב להשקיע קודם כל במטרה העיקרית שלהן, והיא לשמור לכם על הגוף, על הרגליים ועל הגב.

** המאמר נכתב באדיבות א.א.אורטופדיה וספורט – הרשת הפרטית הגדולה בישראל למכוני אורטופדיה המתמחים בהתאמה אישית | 1-700-701-330

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן