עיצוב בריקים למטבח – כמה זה יעלה לי?

בריקים למטבח

ראשית, נכיר את האפשרות והאיכות של שימוש בעיצוב בריקים עבור המטבח שלכם

כשאתם מעצבים את הבית שלכם, קשה לחשוב על מרחב משמעותי יותר לעיצוב מאשר המטבח שלכם. לא בכדי אנשים משפצים את המטבח שלהם לעתים קרובות למדי, גם כאשר לא מדובר בתהליך שיפוץ או עיצוב מקיף של הבית כולו – המטבח צריך להיות תמיד עדכני, איכותי, נעים לשימוש ומעוצב היטב, בכדי שהזמן הרב שאנו מבלים בו יהיה כמה שיותר נעים ונוח.

בהקשר זה, עיצוב בריקים למטבח הוא עיצוב איכותי ביותר לקירות המטבח שלכם – כזה שמוכיח את עצמו כאסתטי ברמה הגבוהה ביותר, מרשים, ועמיד לאורך זמן רב מאוד. עיצוב הלבנים מתאים לסגנון רטרו ולסגנון עירוני ומודרני, ובמטבחים רבים בוחרים בו, ובצדק. כל שנשאר לדעת הוא כמה זה עולה.

כמה עולה שימוש בעיצוב בריקים במטבח?

  • כמה זה עולה? עיצוב זה הוא בעל טווח מחירים יחסית ברור, שכן האפשרויות בתחום זה הן לא מאוד שונות זו מזו. באופן כללי, מדובר בטווח מחירים של 200-400 ₪ למטר רבוע, כאשר חשוב מאוד לבדוק האם המחיר שאתם משלמים כולל גם את חומרי הגלם עצמם וגם את התקנת הבריקים, או את ההתקנה בלבד/חומרי הגלם בלבד.
  • מה משפיע על המחיר? כאמור, אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על המחיר של בריקים למטבח הוא ההתקנה – האם המחיר כולל התקנה וחומרי גלם או רק אחד מהמרכיבים האלה. מעבר לכך, ככל שהקיר המחופה בבריקים גדול יותר ויש צורך בשירות נרחב יותר, המחיר הממוצע למ"ר קיר בדרך כלל ירד. עוד דבר שיכול להשפיע על המחיר הוא בכל זאת סוג הבריקים – דמוי אבן מול אבן אמיתית.

בריקים למטבח

בריקים למטבח – עיצוב ברמה הגבוהה ביותר

תהליך עיצוב המטבח הוא תהליך מקצועי שמתבצע בצורה איכותית על ידי אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. כאשר אתם בוחרים באפשרויות העיצוב האיכותיות של בריקים למטבח, אתם נהנים מעיצוב ברמה הגבוהה ביותר – וחשוב לוודא שאתם פונים לשירות איכותי בהתאם, שיוודא שקיר המטבח שלכם יהיה עמיד ואסתטי לאורך כמה שיותר זמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן