עלות בניית חדרי קירור

כאשר יש צורך לבנות חדר קירור, ככל הנראה הצורך הזה הכרחי ולא יכול להתחלף בשום אפשרות אחרת. חדר קירור הוא חדר גדול במיוחד ששומר על טמפרטורה קבועה ונמוכה באופן רציף בכל רגע שהוא קיים. כמה עולה לבנות חדר כזה ומה צריכים להיות שיקולי התקציב?

כמה עולה לבנות חדר קירור?

עלות בניית חדרי קירור יכולה לנוע בין 1000 שקלים ועד 10000 שקלים בממוצע אך כמובן שהמחירים יכולים להיות גדולים הרבה יותר. העלות בסופו של דבר נגזרת מכל שאר הפרמטרים כגון גודל, הספק וכולה, ועליהם עוד נרחיב בהמשך, אך הבנייה עצמה יכולה להיות בכל מקרה זולה יותר אם תבחרו באנשים הנכונים. יש חברות רבות שיציעו לכם עלויות נמוכות או גבוהות יותר ואין תחליף לסקר השוק. מהם הפרמטרים שיקבעו את עלות הבנייה של החדר?

מה משפיע על עלות בניית חדרי קירור?

  • גודל חדר הקירור הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמשפיעים על המחיר. ככל שתצטרכו חדר גדול יותר כך העלות תהיה גדולה יותר. חדר קירור קטן בבית לצרכים ביתיים או עסקיים, או בעסק קטן, יכול לעלות עד 2000 שקלים ובעוד חדר קירור למפעל יעלה כמה עשרות אלפים לכל הפחות.
  • ככל שיחידות הקירור יהיו יעילות יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר, אם כי בטווח הארוך תוכלו לחסוך אחוזים ניכרים מהתחזוקה והעלויות השוטפות. מומלץ להשקיע ביחידות קירור איכותיות שיהיו עמידות מיצרן איכותי ומוכר.

האם אפשר להקים חדר קירור לבד?

כדי להקים חדר קירור לבד צריך מספר דברים אך הראשי שבהם הוא הידע. אם אין לכם את הידע המתאים כיצד לבנות את חדר הקירור וכיצד לתכנן אותו בצורה כזו שהוא יהיה יעיל לאורך זמן, כדאי מאוד לפנות לחברה מקצועית כיוון שטעויות קטנות על ידכם עלולות לעלות לכם ביוקר בהמשך, וכל המחיר שרציתם לחסוך למעשה יהיה גבוה יותר על עלויות התיקון. הקמת חדר קירור דורשת לוחות בידוד ויחידות קירור אך זו היא רק הדרישה הבסיסית, כיוון שאם הדלת לא תהיה מתאימה אם בחירת החומרים לא תהיה הולמת, הרי שתקלות הן רק עניין של זמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן