כמה עולה שירות אחסון לציוד משרדי?

שירות אחסון

באילו סיטואציות נזדקק לשירות של אחסון ציוד משרדי באופן קבוע או זמני?

לכאורה, נדמה כאילו אחסון ציוד משרדי הוא שירות שלא רבים יהיו זקוקים לו במשרד שלהם, משום שאת הציוד המשרדי שלנו ואת תכולת המשרד שלנו אנחנו מאחסנים, כמובן, במשרד. עם זאת, תיאוריה לחוד ומציאות לחוד, ורבים מאתנו מגלים מהר מאוד שהמשרד שלהם לא יכול להכיל את כל הציוד הארגוני והתפעולי שנחוץ לו ולעבודתו, ובמצב כזה אנחנו נזקקים לשירות אחסון קבוע שיכיל את כל הציוד הנחוץ למשרד שלנו. בנוסף, בסיטואציות של שיפוץ המשרד ובמקרים מסוימים גם של מעבר משרד אנחנו נזדקק לשירות זמני של אחסון תכולת משרדים, אליו נכניס את כל תוך המשרד שלנו עד אשר נוכל להחזיר תכולה זו למשרד החדש או המשופץ. כעת נבין כמה זה עולה.

כמה עולה לנו אחסון תכולת משרדים בהתאם למשך האחסון ולהיקפו?

  • באופן כללי, מחירי אחסון תכולת משרדים תלויים בגודל המחסן שנחוץ לשם המשרד. באופן ממוצע, אחסון מלא של כל תכולת המשרד יהיה בדרך כלל זמני (שיפוץ או דבר דומה), ויעלה לנו במחיר לחודש בהתאם לגודל המשרד. משרד של 2 חדרים יאוחסן במחיר של 400-800 ₪ בממוצע, 3 חדרים ב-600-900 ₪, 4 חדרים ב-1,000-1,800, ואילו 5 חדרים ומעלה במחיר של 1,500-2,000 ₪ בממוצע.
  • בכל הנוגע לאחסון ציוד משרדי על בסיס קבוע, לעתים קרובות לא נזדקק למחסן מלא של ממש אלא רק לכמה קוב של אחסון במחסן מאובטח וקיים. כך נוכל לשלם מחיר חודשי לקוב עבור אחסון קבוע, ומחיר זה נע בין 25 ל-40 ₪ לקוב. זכרו – עבור משרד ממוצע צריך שטח אחסון של לפחות 10 קוב לאחסון הציוד המשרדי הרלוונטי. אם אנחנו רוצים לשכור מכולה באופן קבוע עבור העסק שלנו, המחיר יהיה 600-1,200 ₪ לחודש.

זכרו – בכל הנוגע לאחסון הציוד המשרדי שלנו תמיד תקפידו לפנות לשירות אחסון איכותי

הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לאחסון ציוד משרדי על בסיס קבוע בדיוק כפי שהוא הדבר החשוב ביותר עבור אחסון תכולת משרדים זמני, הוא לפנות לשירות איכותי של אחסון. שירות אחסון איכותי מקפיד על סטנדרטים של אבטחה ושל סדר וניקיון במחסן האיכותי, ונותן לנו לישון בשקט בלילה בידיעה שהציוד שלנו מאובטח, מבוטח ונמצא במחסן מסודר ומרווח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן