כמה עולה לשפץ עליית גג?

כיום אנשים רבים בוחרים לנצל את עליית הגג שלהם לצרכים שונים
בין אם ברצונכם ליצור חדר מעוצב, משרד ביתי או מקום אכסון נוסף, עליית הגג הביתי יכולה לענות על צרכיכם. חלל זה, אשר אנשים רבים בוחרים לנצל בשנים האחרונות, מגיע לרוב לא משופץ ולא מעוצב, ולכן בטרם אנו מתחילים לעשות בו שימוש עלינו לשפץ אותו בצורה העונה על דרישותינו.

אז מה צריך לדעת על שיפוץ עליית גג?

• מהו שיפוץ עליית גג: כאמור, עליית הגג הינה בדרך כלל מקום לא מעובד בבית, אשר רבים לא מכניסים לתוכניות העיצוב המקורית ולכן הוא אינו עובר שיפוץ ועיצוב עם בניית הבית. עם השנים, אנשים רבים בוחרים להפוך את חלל עליית הגג לחלל שמיש, ולכן יש לשפץ אותו בהתאם לצרכים שלנו.

• במה זה כרוך: בכדי לשפץ את עליית הגג, יש לחשוב על שני דברים עיקריים- ראשית, צריך להחליט למה החלל ישמש אותנו, היות והשיפוץ של משרד ביתי או חדר שינה שונים בתכלית והחלטה זו תשפיע רבות על מהלך השיפוץ. שנית, יש לקבוע נקודת גישה לגג- ברוב הבתים, עליית גג אשר לא שופצה עם הקמת הבית, אינה נגישה כל כך מתוכו, ולכן צריך ליצור דרך כניסה לעליה אשר גם תאפשר שימוש נוח בה וגם תאפשר את מהלך השיפוץ. כמו כן, שיפוץ עליית גג עלול להצריך איטום שונה של הגג, בכדי ליצור מראה אסתטי בעליית הגג עצמה.

• מי בדרך כלל עושה שיפוץ עליית גג: שיפוץ עליית גג עלול להיות מורכב ביותר, ולכן חשוב להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום בעלי ניסיון רב ככל הניתן. כמו כן, היות ועיצוב עליית הגג חשוב לא פחות מיצירת חלל פרקטי, חשוב לבחור בחברה אשר יכולה ליצור מראה מעוצב ואסתטי. בחירה נכונה בחברה בעלת ניסיון יכולה לקצר את זמן העבודה, להבטיח יצירת חלל בטוח ונוח לשימוש וכן ליצור חלל מעוצב המתאים לשאר הבית ולצרכים שלנו.

• כמה עולה שיפוץ מסוג זה: מחירי השיפוץ נעים בטווח רחב ביותר, אשר מושפע ממצב הבסיס של עליית הגג, האישורים הנדרשים לשיפוץ, בחירותינו העיצוביות, החברה בה אנו נעזרים לשיפוץ והחלל אותו אנו רוצים ליצור בסופו של דבר. שיפוץ שכזה יכול לעלות בין 1,000 ₪ למטר מרובע ועד 6,000 ₪, בדומה למחירי בניית בית.

שיפוץ עליית גג יכול לסייע לנו בבית שימושי ומתאים לצרכינו

עליית הגג לא חייבת להיות אזור לא נגיש ולא שמיש בביתנו, ואנו יכולים להתאים אותה לצרכים שונים ומגוונים וליהנות מחדר נוסף, מעוצב ונוח בבית. בכדי ליהנות מיתרונות עליית הגג, חשוב לדעת כיצד לשפץ אותה בצורה נכונה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת תכנון השיפוץ, ולכן מומלץ להיעזר בחברה מומחית ובעלת ניסיון בתחום, אשר תוכל לבצע את השיפוץ בצורה מקצועית התואמת את צרכינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן